.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری: نخبگان بی‌بصیرت بیشتر مراقب فتنه‌ها باشند
امام جمعه موقت ساری با اظهار این که همه ما مسوول تامین امنیت هستیم و باید مراقب هم باشیم، گفت که نخبگان بی بصیرت در این فتنه ها باید بیشتر دقت و هوشیار باشند.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه ساری افزود: جمعیت منسجم و ولایت پذیری، قدرت نظامی و اعتقاد به امام زمان (عج) سه ویژگی جمهوری اسلامی است به همین دلیل  دشمن  اصل نظام را نشانه رفته است.

 

وی بیان کرد: در حوادث و آشوب اخیر دشمن و استکبار فقط به دنبال تخریب اموال نبود بلکه پشت اغتشاشات، آنان از پیشرفت ها ناراحت هستند و در تمام فتنه ها و بحران های متعدد علیه ایران به دنبال براندازی  اصل نظام هستند.

 

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: طبق  منویات اخیر رهبر معظم انقلاب، امروز دشمن  قدرت نظام جمهوری اسلامی را  قبول کرده  و پذیرفته است و به همین دلیل ناراحت و عصبانی هستند.

نصوری خطاب به نماز گزاران گفت که ما نیز اعلام می کنیم که ای دشمنان از پیشرفت و قدرت ملت ایران عصبانی باشید و بمیرید.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که پیشرفت و نوآوری که از سوی جوانان رخ داده است را باید قدر بدانیم و تاکید کردند که باید مراقب دانشجو نماها باشید.

 

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران به اهمیت امنیت به عنوان زیر ساخت های توسعه و پیشرفت اشاره کرد و گفت: همانطوری که شورای تامین به درستی اغتشاش اخیر را مدیریت کردند همه ما مسوول تامین امنیت هستیم و باید مراقب هم باشیم. نقش مردم و نخبگان نیز در امنیت محوری است؛ نخبگان بی بصیرت در این فتنه ها باید بیشتر دقت کنند و هوشیار باشند.

 

نصوری افزود: همه باید از حرم نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم؛ به نظر می رسد که برخی ها همچنان سکوت می کنند تا دشمنان به هدفشان برسند.

 

وی تاکید کرد: دشمن بسیج شده است و اصل نظام  را هدف قرار داده است لذا باید هوشیار باشیم.

 

امام جمعه موقت ساری گفت: انگیزه دشمن جلوگیری از پیشرفت ها است. در این آشوب نیز دشمنان خارجی همه امکانات را بسیج کردند تا نظام را برانداز کنند لذا دستگاه متولی و نخبگان باید هوشیار باشند و نخبگان بصیرت را افزایش دهند.

 

نصوری با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی درباره حجاب، افزود: ۳۰۰ وظیفه برای دستگاه‌های متعدد مشخص شده است و ۲۶ دستگاه در آن دخیل هستند و ۲۱ وظیفه بر عهده نیروی انتظامی است.

 

وی از مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر قوانین و دستگاه‌های قضایی خواست تا ترک فعل دستگاه‌های اجرایی درباره اجرای قانون حجاب را رصد و پیگیری کنند.

 

امام جمعه موقت ساری گفت: همه باید در این بخش وارد شوند نه این که فقط نیروی انتظامی وارد شود؛ این که همه عقب بکشند و فقط نیروی انتظامی جلو برود صحیح نیست؛ همه ما از نیروی انتظامی تشکر می کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.